2009. július 20., hétfő

Böf saláta

Ez a saláta tipikusan gyermekkoromra emlékeztet, ünnepek előétele volt, mert a hozzávalók a húslevesben főttek.
Szeretem mai napig is készíteni, mert sűrűn főzök húslevest, a főt zöldségekért és a főthúsért viszont senki sem kapkod nálunk, de így elkészítve szívesen megeszik.
Tegnap este feltettem egy adag húslevest főni, kihasználtam hogy nincs nagy meleg, férjem kívánságára meg ezt a salit készítettem a levesbe főtt zöldségek és hús egy részéből.
A zöldségek közül a répát, a petrezselymet, a zellert és a krumplit szoktam felhasználni, ezeket tetszés szerint felvágjuk, húsos csontról lefejtettem a húst, a húsosabb részeket majd holnap ebédre esszük, felvágtam még hozzá két nagyobb kovászolt uborkát ( a csemege jobb bele, de nekem most ez volt itthon), főztem még hozzá egy kis zöldborsót, majd egy tojásból majonézt készítettem.
Majd összekevertem az összeset. A majonézt így csináltam.

Ui: Azt elfelejtettem írni, hogy miután összekavartuk tegyük pár órára hűtőbe, hogy öszeérhesenek az ízek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése