2009. december 3., csütörtök

Tonhalkrém

Ilyet szerintem mindenki csinál, legalább is mindenkinek van rá egy bevált receptje. Mi nagyon szeretjük, többféleképpen szoktam csinálni, ez talán a legegyszerűbb, igazán gyors és finom kis kenőke.

Hozzávalók:
2 olajos tonhalkonzerv (én az apró darabosat szoktam venni, legalább így megspórolom az öszedarabolását, tudom, hogy sokaknak ez szemét, de én ehhez ezt szeretem felhasználni , na jó főleg a pénztárcám szereti ezt használni,az Aldis elég finom hozzá)
1 kisebb citrom leve
1/4 vöröshagyma
majonéz
bors, só ízlés szerint

A majonézt elkészítjük, majd hozzáadjuk a lecsöpögtetett tonhalkonzervet, hagymát citromlevet (ezt csökkenthetjük is, de mi jó citromosan szertjük), összekavarjuk, szükség esetén fűszerezzük.

Ha van idő akkor hagyhatjuk, hogy az ízek összeérjenek, de tálalható azonnal is. Állásal a citromos íze csökken, ezt jó ha belekalkuláljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése