2009. december 21., hétfő

Fahéjas csillagok (vagy valami olyasmi)

Nemrég láttam ezt a receptet miniMálnánál, s mivel az egész család odavan a fahéjéret és a elkészítése is nagyon egyszerűnek tűnt így kipróbáltam én is. Nem csalódtam, nagyon-nagyon fahéjas, nagyon-nagyon omlós.

Hozzávalók :
30 dkg vaj
8 ek porcukor
2 cs vaníliás cukor (vagy 1 rúd vanília kikapart belseje)
30 dkg liszt
2 ek keményítő
6 kk fahéj

A szobahőmérsékletű vajat a porcukorral vaníliával kihabosítjuk. A többi hozzávalót összekeverjük, madj a vajas keverékhez adjuk. Jól eldolgozzuk, és már mehet is habzsákba, majd csillagcsöves kinyomóval csillagokat nyomunk sütőpaírral ellátott tepsire. Ezzel én megszenvedtem, mert még mindig nincs egy normális habzsákom, de túl vagyok rajta. Nem lettek szép csillagok, inkább apró csókok lettek, de elfogy majd így is. Szerintem keksz kinyomóban is működne a dolog, de nekem az sincs.
180 fokon sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése