2009. november 9., hétfő

Krumplisaláta vegyes zöldségekkel


Ez egy különlegesebb krumplisaláta, igényel egy kis nyári befőzést is, de a fáradozás megéri, mert nagyon finom lesz a végeredmény.
Hozzávalók:
2 kg krumpli
+ 2 tojásból majonéz
A krumplit megfőzzük, én most héjában főztem meg, de természetesen meglehet kockára vágva is főzni, kinek hogy tetszik. A héjában főtt ízesebb, de nehezebben lehet eltalálni a sózását, a másikat egyszerűbb sózni.
Szóval megfőzzük a krumplit valamilyen módon, ha hájában főztük akkor mikor már langyos pucoljuk, majd nagyobb darabokra vágjuk, összekeverjük lazán a zöldségkeverékkel amit lecsepegtetünk, majd majonézzel keverjük össze. A majonézhez nem főztem külön krumplit, a megfőtt krumpliból vettem el a kívánt mennyiséget, azt még forrón széttörtem egy villával, hogy kipárologjon belőle a nedvesség.
Én a majonézt szándékosan túlsóztam, tettem rá kb 1,5 kk sót, mert tudtam, hogy a krumpli sok sót fog magába szívni. Az összekevert salit tegyük pár órára a hűtőbe hogy összeérjenek az ízek, majd kavarjuk át, kóstoljuk meg ha kell még sózzuk utána(én még tettem hozzá sót), majd tálalhatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése