2011. december 31., szombat

Mendiants


Kis szünetre kényszerültem netezés terén technikai okok miatt, de bevallom, nem hiányzott. Megerősödött bennem ismételten, hogy néha jó szünetet tartani blogírásban, olvasásba, Facebook-olásban, levelezésben is, mert nem csak ebből áll az élet, sőt!
Szóval a kis szünetem után  jöjjön idei gasztroajándékom, főleg munkatársak részére, a Mendiants, amit Piszke blogján találtam még az advent időszakában. Megtetszett, megcsináltam, nagy sikere volt :)
Roppant egyszerű elkészíteni, csokit olvasztunk fel, sütőpapírral csurgatunk 1-1 kanálnyit, ami kör alakban szépen magától elterül, és megszórjuk minden jóval. Hideg helyen hamar megszilárdul, és utána könnyen letudjuk szedni a sütőpapírról.
Én a fehércsokira aszalt vörösáfonyát és mandulát tettem, a tejcsokira karamellát és diót, az étcsokira aszalt sárgabarackot és diót.

Újabb bejegyzést már ma nem szeretnék írni, így itt kívánok minden kedves olvasómnak boldog új évet!!!

2 megjegyzés:

  1. Egyetertek a blogszunettel!A recept pedig nagyszeru.Jo lesz a unokaknak!
    Koszonom a jokivansagot es en is :
    ALDOTT BOLDOG UJ EVET!
    kivanok , szeretettel

    VálaszTörlés
  2. Jó az elgondolás, de néha szeretnénk látni a remek műveidet.
    Nagyon Boldog 2012. évet kíván zsokamama!

    VálaszTörlés