2013. július 20., szombat

Sárgadinnye saláta


Lehet sokaknál kiveri a biztosítékot ez az összeállítás, de nem rossz, sőt!
Terveimben nem szerepelt, hogy valaha is a sárgadinnyét  salátaalapként használjam, de a terv átíródott. Ugyanis a héten megvettem az idei első, de extra ízetlen dinnyéét. Megenni nem volt kedvem, nézegettem mi legyen belőle, végül bepakoltam a felkockázott dinnyét a hűtőbe. Este valami salit akartam készíteni sajtos grilkolbász mellé, és mikor a hűtőt kinyitottam alapanyag után kutatva, villant be, hogy miért ne, így úgysem fog elfogyni a dinnye. Na akkor este csak hagyma, dinnyekockák, só, olivaolaj és balzsamecet kerültek bele a salátába, de jó volt. Mivel elég nagyocska volt a dinnye, így maradt még 2 adag salátának való. Ezután már célzottan elkezdtem nézni a netet, és láttam, hogy nem én vagyok ennyire elvetemült, mások is használják saláta alapanyagként a sárgadinnyét.

A képen látható a mai adag sali (immár 3-ik dinnyés salim). Került bele madársaláta, vöröshagyma, sárgadinnye, krémfehérsajt és sonka. Ezenkívül citromlé, olivaolaj, só és őrölt chili.
Fincsi, próbálkozzatok ti is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése