2010. március 9., kedd

Egy kis helyzetjelentés és a nagy titok

Megvagyok, jól vagyok, csak nem vagyok otthon, még mindig nem, hosszabbra nyúlik a távollétünk mint ahogy az terveztük, de remélhetőleg hétvégére már tényleg haza érkezünk.
A napokban nálam is megjelent a titokzatos számláló az oldalsávban, nem véletlen, én is tagja lehetek a kis titkos csapatnak, akik készülnek valamire, hogy mire, arra már sokat nem kell várni, látjátok ugye?

Mindannyian reméljük, hogy csütörtöktől sokan fogtok ellátogatni IDE, és tetszeni fog amit láttok majd.
Várunk mindenkit!!!!

32 megjegyzés:

  1. Jajjj mit kell ezen annyit titozkatosodni.
    Szepy fogott pár embert,akiről úgy gondolta nagy a nézettsége,némi kézügyességgel bírnak,meg ugye általa kedveltek{vagyis szerinte jobb bloggerek mint a többi}és indított egy főzős oldalt.Nem nagy ügy.Annyi van már mint égen a csillag,de sok sikert hozzá.

    üdv,
    Izmír

    VálaszTörlés
  2. Izmír!Nem tisztem megvédeni azokat akiket te bántasz,de ez egy eléggé sértő (hogy finoman fejezzem ki magam)megjegyzés.Neked sem kötelező gasztro blogokat olvasni!
    Kiskukta többen kíváncsian várjuk,és drukkolunk!
    Itt egy nyalizós szmájli :))

    VálaszTörlés
  3. nyalizós szmájli?! :D
    ez jó! Kiskukta, én is küldök neked ilyet! :)

    egyébként még ha sejti is az ember, hogy valami olyasmiről lesz szó, ami az első kommentben emlegetve volt, akkor sem ér elrontani a meglepetést ilyen megjegyzésekkel.

    VálaszTörlés
  4. Sztem ne vegyetek tudomást az ilyen rossz indulatú emberekről, le vannak.........!

    Nagyon váááárom a meglepit!
    Sok sok nyalizós smlie :D :D :P

    VálaszTörlés
  5. A régi bölcsesség szerint a stílus maga az ember.
    Tőle ennyi tellett.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon várom már a meglepetést!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, olyanok vagytok, Kiskukta :( Már egy akkora lyuk van az oldalamon, hogy... :)

    VálaszTörlés
  8. Izmir, reszben igazad van, reszben nem. Ezt majd csutortokon meglathatod, ha benezel hozzank, felteve, ha kivancsi vagy ra, de gyanitom igen, az vagy, kulonben ezt sem olvastad volna el:)

    Gina, Christaylor, Fanno, koszi a hozzallasotokat, nagyon jol esett, es remlem, hogy nektek nem fogunk csalodast okozni!

    Jokaja, igazad van:))

    Mary, mar nem kell sokat varni!

    Madny, remeljuk meg csutortokig kbirja az oldalad meg igy lyukkal is!:D

    VálaszTörlés
  9. Én irigységet vélek felfedezni az első hozzászólásban, ami részben megérthető, mert én is szivesen lennék a "nagyok" között, de kedves Izmir ezt ki kell érdemelni, és eddig el kell jutni, nagy-nagy szorgalom és kitartás kell, na és szeretet, mert anélkül csak üres receptek lennének!!
    Noémi, ne hagyd magad megbántani! Puszi!

    VálaszTörlés
  10. Noémi!

    Nézegettem már napok óta, hogy vajon mi ez, de nem tudtam rájönni!

    Kíváncsian várom!

    Kellenek ilyen kicsit izgis dolgok, hiszen ettől érdekes az élet!
    Amúgy nagyon jó figyelemfelkeltőnek találom!
    puszi,
    Kricky

    VálaszTörlés
  11. "Semmit nem szeretek, örökké dicsekedek, és baromi rossz fotókat készítek" Szepykében mindig is dúlt az, hogy versengett a többiekkel. Minél több és több látogatót szerezni magának, de úgy látszik még ez sem elég. Leginkább azt sajnálom, hogy olyan normális és tehetséges emberek, mint te vagy Yasmine csatlakoztatok az ő reklámjához.

    VálaszTörlés
  12. Vica, es Kricky koszonom nektek is a kedves hozzaszolasotokat!

    Nevtelen, nem tudom honnan ideztel, de nagyon sertonek erzem az egeszet. A fenykepeimre nem vagyok buszke, mert lenne miben fejlodjek e teren, de nem vagyok sem fotos, es jo gepem sincs a fenykepezeshez, de azert, hogy lerondazza valaki azt nem fogom megturni. Ha nem tetszik akkor ne nezd a blogomat.
    Amugy fo celom nem a gyonyoru kepek, hanem a sutes, fozes, fortelyok leirasa, akik ide jonnek es szivesen toltik itt az idejuket szerintem azt nezik, es nem hogy mennyire jok vagy nem jok a kepek.
    Az idezet elozo reszehez inkabb hozza sem szolok, szerintem ram nem ervenyes.
    Nem kell mindenkionek kedvelnije Szepyket, de hagyd meg azt a szabatsagot masnak, hogy szerethesse, es ha van egy jo otlete melle alljon, ezt tortent ez esetben is, es szerintem sokan fognak orulni ennek az uj otletnek, es hasznosnak fogjak tartani.

    Ja es hianyolom a nevedet, legalabb Izmir volt olyan bator, hogy valalta.

    VálaszTörlés
  13. Névtelen!
    Szar lehet állandó irigységben élni :-(
    Miért nem csinálsz Te is inkább valamit, ami másokat is érdekelhet?

    VálaszTörlés
  14. Csalódtam benned Kiskukta!
    Ha lenne egy csöpp szövegértelmezési képességed, megértetted volna, hogy Szepykét illettem a macskakörmös részben írtakkal.
    Neked azt írtam, hogy normális és tehetséges vagy.
    Nem olvastál még olyat, hogy "miss mindentudó" Szepyke?
    Én több helyen olvastam, csak most kiegészítettem a saját véleményemmel.
    Köszönöm a letámadást, többször nem jövök erre, és másokat is lefogok beszélni. :)

    VálaszTörlés
  15. Hopp, itt vagyok! Ha én vagyok a "miss mindentudó", akkor miért nem nekem írsz, miért Kiskuktának?
    És téged minősít, hogy valamit úgy szólsz le, hogy azt sem tudod, hogy mi az. Ha engem utálsz, velem kezdjél, ne Kiskuktával!
    Jah, és muti, hol olvastad "több" helyen, hogy mindenttudó vagyok? Alig várom, hogy válaszolj, de gyere, inkább az én blogomba, ha velem van gondod, ne Kiskuktánál kötekedj! Ez jellemtelen ám a részedről, és ahogy Jókaja írta, téged minősít névtelen...

    VálaszTörlés
  16. Te mindenhol ott vagy! :)
    Az lenne a csoda ha nem. Úgy találtam a blogodra, hogy miss mindentudó Szepyke jelzővel illettek a bloggyűjtőn többek. Kiváncsi lettem, és beleolvastam a blogodba. A béna fotóidat látva ki is fordultam. Később belefutottam újra, akkor meg a folytonos dicsekvés. Elég is volt. Kiskuktához minden nap benéztem, ezért írtam neki, hogy kár érte. Veled nincs kedvem csacsogni, irritálsz. :)
    Menjél inkább és fényezd az önreklámod.

    BYE ALL!

    VálaszTörlés
  17. Kiskukta! Fel a fejjel! Mindent bele!! Én már nagyon várom a meglepit:)

    VálaszTörlés
  18. Nevtelen, en nem gyujtom szandekosan az olvasoimat(bar ezt sem rolam irtad), es nem esem ketsegbe, ha nem josz ezutan, es masokat is lebeszelsz, ha neked ez jo tegyed, de rossz lehet igy elni:((

    Edith, nem vagyok elkeseredve, csak csodalkozom az emberek rosszindulatan. Orulok, hogy te is varod!:))

    VálaszTörlés
  19. Én is jelentkezek,én is én is,én is VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMM!

    VálaszTörlés
  20. Belly, az JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    VálaszTörlés
  21. Alig vártam az éjfélt és még mindig tűkön ülök :D
    Kicsit megrémisztett,hogy 64 napnál újra indult az oldalakon a számláló :D
    Sebaj várok még aztán ha nem sikerál megkukkolnom mi újság akkor elmegyek álmatlanul forgolódni az ágyamba :D
    Na jó csak vicc volt!
    Hajrá gasztrobloggerek :)

    (ui.: névtelenke gusztustalan kampányában csak az a szép,hogy elsők közt akarja majd látni,hogy mi is történik a kiföztük-ön)

    Pusssz-őusssz

    VálaszTörlés
  22. Fanno, aranyos vagy, hogy velunk egyutt izgulsz, es fentvagy, ranezhetsz mar a kifoztuk oldalra, mert mar lehet nezelodni, holnap meg remeljuk minden olajozottan fog tovabb mukodni!:))

    VálaszTörlés
  23. Már regisztrálok is!
    Nagyon szuper,nekem már elsőre is tetszik,a bevezető az,hogy hozzám is szól!
    Ügyesek vagytok,csak így tovább és persze,hogy itt vagyok,alig vártam :)

    VálaszTörlés
  24. Orulunk! Akkor jo ejt, es holnapra jo ujsagbongeszest!:))

    VálaszTörlés
  25. Trinity, nagyon jo! Koszonjuk!:))

    VálaszTörlés
  26. Bocs, magamat töröltem, mert a nagy igyekezetben 3x is elment a komment:DDD

    VálaszTörlés
  27. Nem gond, legalabb triplan szoritasz!:))

    VálaszTörlés
  28. Noémi, GRATULÁLOK!!!
    Nagyon tetszik a "KIFŐZTÜK"!!:))
    Ügyesek vagytok!!

    VálaszTörlés