2009. december 2., szerda

!

Szeretném mindenki figyelmét felhívni egy pályázati kiírásra, a lényege ennek az, hogy 10 szerencsés pályázó tesztelés céljából megkap 1-1 Zila tortaformát, 3 x kell tesztelni, ha ezt sikeresen végigjárja az ember, akkor a teszteléshez kapott forma a pályázó tulajdonává válik. Szerintem nagyon jó lehetőség!!!
Pályázni egy egy sütivel, tortával, sós sütivel lehet, amire büszke az ember, valamilyen szempontból különleges.
Dec.4-ig pályázhat bárki, blog írók kaptak egy kis kedvezményt, ők dec-10-ig pályázhatnak.

Bővebben itt olvashattok róla.

Bevallom vívódtam, hogy írjak róla, vagy ne írjak, mert szeretnék pályázni, és így saját esélyeimet csökkentem a bekerülésre, de ha Egycsipet nem hívja fel a figyelmemet rá akkor én sem tudtam volna erről a lehetőségről, így nem is lett volna esélyem nevezni. Szóval ha bejutok akkor örömmel fogok erről írni itt a blogomba, ha nem akkor meg legalább lehetőséget adtam másnak, hogy bekerülhessen. Egyet szeretnék kérni! Ha valaki bejut aki itt a bolgomba értestül erről a lehetőségről, és bekerül a tesztcsapatba,az írja meg nekem légyszi, hogy vele együtt örülhessek majd!

7 megjegyzés:

  1. Szia! Én meg egy emailt kaptam ma a cég marketingesétől, amiben felhívja a figyelmemet a pályázatra (gondolom, sokan másnak is elküldte), illetve egy utólagos levélváltás következtében még azt is kiderítettem, hoyg bármilyen süti-tortarecepttel lehet pályázni, azaz a blogon már megjelent receptek is érvényesek. Remélem, én is segítettem ezzel valakinek!:)

    VálaszTörlés
  2. Jó, hogy írod! Én nem kaptam, ilyet, lehet mások sem. Köszi az infót!

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Én is emilt kaptam tőlük,ugyanolyat mint Sedith.{Trinity és Szepyke,Max is,úgy tudom.}Viszont nincs időm kipróbálni.Remélem bekerülsz a pályázók közé és te leszel a 10 szerencsés egyike aki megkaphatja a formát egyikét a próba után.

    VálaszTörlés
  4. Belly, én is remélem, nagyon szeretnék egy olyan formát, de kifizetni nem szeretném....

    VálaszTörlés
  5. Aranyos vagy, hogy megosztottad az infot. Nekem sem fér bele az időbe pont az ünnepek miatt. Amúgy szuper lehetőség lenne, máskor szívesen vállalnám én is :))

    VálaszTörlés
  6. Ma olvastam el én is egy ilyen levelet és visszamondtam a lehetőséget, mert sajnos én sem tudok ennyi időt szakítani rá. Remélem jó kezekbe kerül a sütiforma és lesz lehetőséged, hogy bekerülj a teszt csapatba.

    VálaszTörlés
  7. Yasmine, hát én ennyi időt áldozok, szerintem nem venném máskor sem meg az ára miatt, hátha így hozzájuthatok.

    Daisy, én is remélem! Köszi!

    VálaszTörlés