2009. július 9., csütörtök

A 10 legkedvesebb növény

Anyai ágon Brassó környékére nyúlnak a gyökereim, szeretem azt a vidéket, a fenyvesek illatát, így a fenyővel kezdem a felsorolást.

Vadvirágok közül talán a havasi gyopár nyűgöz le leginkább szépségével, és a hellyel ahol él.


Szálas virágok közül a kála, elegáns, egyszerű, mégis gyönyörű.

Szobanövények közül a fokföldi ibolya, mert ő is szeret engem és a lakásunkat.

Vadontermő gyümölcsök közül az áfonya, mert szép emlékek kötnek hozzá (Hargitai táborozás, túrázás)

Nyári gyümölcsök közül nehéz választani, de most én a dinnyeféléket rangsoroltam előre.

Téli gyümölcsök közül az alma. Sokféle, finom, sokrétűen felhasználható.

Zöldségek közül a padlizsán, az íze, a formája, a színe, minden.

Fűszernövények közül a gyömbér, szeretem az ízét, a sokrétűségét.

Gabonák közül nagyon szeretem a rozst, de azért búza nélkül sem lennék meg.

Továbbadom Jadenak és Mutternek, ha van kedvetek játszatok ti is.
(Minden kép az internetről való )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése